Anna Ewa Soria,
Skomentuj
Dodawanie komentarza
Trwa dodawanie komentarza. Nie odświeżaj strony.
Dodane komentarze (18)
-
Zbuntowanazgadzam się z przedmówcami. pomysły są z kosmosu i zupełnie nie przystają do Kazimierza. raczej do jakiegoś disneylandu. a juz te karty z punktami jak na stacji benzynowej czy w fastfoodzie-strach się bać!
uważam, że miasto przede wszystkim powinno skupić się na CZYSTOŚCI i ESTETYCE. na spójności swoich pomysłów z rzeczywistością.
na tym by nie straszył brud, obrzydliwe zaułki, szpetne banery, reklamy, parkingi, na czystych, zadbanych i niedrogich a najlepiej bezpłatnych toaletach publicznych. lepiej dać 1000zł miesięcznie pani w bezplatnym WC i utrzymać ją w porządku niż wydawać dziesiątki tysięcy złotych na abstrakcyjne pomysły. tak uważam. -
kazimierzakPo wprowadzeniu tych głupot miasteczko straci całkowicie swój charakter i zacznie odpychać prawdziwych turystów, którzy nie są bezkształtną masą zbierającą punkty po zjedzeniu gofra z kebabem na jakiś karnet.Gratuluję pomysłu na poziomie zestawu w MD
-
janNa początku należy zorganizować strefę darmowego internetu w Rynku ,żeby każdy turysta miał łaczność ze światem,to jest niedroga promocja miasteczka utopionego w mrokach średniowiecza.Należy też najpierw zapytać o zdanie artystów czy chcą uczestniczyć w z góry narzuconym projekcie aukcyjnym.A może zrobić aukcje z części zarobków urzędników przecież przekazać coś od siebie dla promocji miasta może każdy .
-
oleMarka, promocja... a choinka jak stała tak stoi...czemu nie, przecież taka ładna..
-
rysJeszcze zatej kadecji zadzacy ta Gmina wykonczy miasto Kazimierz d.
-
krasnalTo jakiś nowy bełkot. Marketingowo europejska nowomowa: "Jej siłą jest nieuchwytny klimat emocjonalny","zakłada, że miasteczko chce przywrócić dawne kompetencje w obszarze sztuki i kultury oraz odnowić i wzmocnić relacje ze światem artystów"," To są najbardziej unikatowe wyznaczniki tożsamości miasta.", "Wdrażanie strategii marki wymaga działań wielokierunkowych. Punktem wyjścia powinna być komunikacja wewnętrzna"
No to takie kwiatki tylko z początku. -
XYZPopkultura wypiera kulturę i w tych "klimatach" będziemy gnuśnieć.To się nazywa wyrzucanie pieniędzy w błoto,właśnie to burmistrzowi wychodzi najlepiej
-
pijany znad Grodarzacoś mi sie wydaje, że POPa nikt nie uslucha. Straszny antysemityzm w tym Kazimierzu
-
popjeau!!!!!!!!!ale bełkot/dajcie miasteczku spokój...jego już nic nie uratujemieszkańcy już o to zadbali sami,
-
pijany znad GrodarzaWidzę, że promocja co niektórych doprowadza do szewskiej pasji. Może by tak otworzyć Kazimierski Zakład Szewski i ze wszelkich sił promować go w Unii?.
-
kazimierzanka" Może to będzie Dom, Galeria, Przystanek Szczęśliwego Człowieka" Może Dom Uciech Wszelakich ? "Spotkania,POKAZY, dyskusje, wykłady, wystawy i inne formy pokazywania aspektów szczęścia."
A może terapia tańcem i ruchem, może medytacja i joga, specjalny zestaw technik pobudzających ? Wszystko w cenie karty miejskiej wjazdowej...Już się piszę!!! Proszę podać MIEJSCE.
Proszę zostawcie KAZIMIERZ i jego markę w spokoju! NIE PSUJCIE!!! -
KAZIA"w obawie przed konkurencją pozostaje na razie tajemnicą Urzędu Miasta, zapowiadają w Miasteczku pewne zmiany"
CO ZA BZDURY !!!!!!
TO DZIECINADA !!!!!!!
JAKA KONKURENCJA ???????? CZYJA ???? KTO JEST KONKURENTEM KAZIMIERZA KTOREGO SIE BOICIE !!!! ?????
Co to znaczy URZAD MIASTA , Burmistrz, strażnik czy sprztaczka ??????
Kto jest szczęśłiwym człowiekiem dopuszczomym do sekretu przez rządzącą sekretnie klikę ?
To naprawdę brak wstydu i samokrytycyzmu !!!!! KROL JEST NAGI !!!!!! -
KaziaTA MOWA TRAWA JEST PRZERAŻAJąCA.
TA ZMOWA SZCZUKI I DUNI DO SPRZEDAŻY BADZIEWIA JAKO KULTURYń
TEGO NIE BYŁO NAWET ZA SOCJALIZMU.
Lepiej zostawcie markę KAZIMIERZ DOLNY bo ona nie jest do sprzedania.
Sprzedawajcie markę "DUNIA" i "SZCZUKA" bo do tego macie pawo nawet na tak żenująco niskim poziomie.
z sprzedawajcie swoje "formy pokazywania aspektów szczęścia" i "Szczęśliwego Człowieka".
Ale będzie trudno bo na razie była walka aby promować to miasto z pomnikiem i marką "Pod psem". -
trzeżwyBrońmy również szkół. Może te pieniądze wydać na elewację szkoły bo straszy i nie tworzy marki, a może na pensje nauczycieli.
-
oleWażne jest, aby mieszkańcy też zaczęli dbać o markę - zamiatali chodniki, sprzątali po swoich psach i nie wieszali ohydnych szyldów!
-
mixBrak słów,po prostu!Dzisiaj podsumował to promotorka sąsiedniego miasta.W centrum miasto przypomina okres lat 50,infrastruktura,place zniszczone o d 40 lat nie remontowane-od czasu ich budowy.350 tysięcy PLN na promocje-brak słów po prostu.
uważam, że miasto przede wszystkim powinno skupić się na CZYSTOŚCI i ESTETYCE. na spójności swoich pomysłów z rzeczywistością.
na tym by nie straszył brud, obrzydliwe zaułki, szpetne banery, reklamy, parkingi, na czystych, zadbanych i niedrogich a najlepiej bezpłatnych toaletach publicznych. lepiej dać 1000zł miesięcznie pani w bezplatnym WC i utrzymać ją w porządku niż wydawać dziesiątki tysięcy złotych na abstrakcyjne pomysły. tak uważam.